tisdag 3 juni 2008

Åttiotalsröda kan ni vara själva

Nyss hemkommen från Aspuddsparken där det skuttar runt barfotabarn. Är glad för att jag kommer att få ställa en viktig fråga till en person jag gillar.

Delar av familjen retar mig för att jag har blivit "åttiotalsröd". Men det bryr jag mig inte om just nu. Nu är det i stället: tvättstuga, laga marinerat kött, lägga kidsen, PLOCKA och sedan...läsa? sova? sova tror jag. Vaknade halv tre i natt och låg vaken sen. Jag kommer snart att börja blogga på ny adress tillsammans med mina premiärbloggande arbetskamrater. Min chef Anneli Rogeman (anneli, du glömde rubrik!) och Ingemar Unge håller täten. Fler kommer. De är bara lite blyga och ängsliga i början tror jag. Jag vet inte hur jag ska göra med att ftp-rikta denna blogg. Jag trodde jag gjorde en ny men den har kopierat allt härifrån. Jag är ingen ftp-kung. Jag valde blogger tillsvidare. Vi får se vart det (web)utvecklar sig.

PS Nu har även min närmaste chef Stina Jofs börjat blogga om sina dagdrömmar...det bådar mycket gott.DS

Inga kommentarer: