tisdag 27 januari 2009

Jag tror jag tar brallisar

8 kommentarer:

Jenny Morelli sa...

eller "spättorna"

Anonym sa...

Är det verkligen sant att det där är ms words synonymer?! Eller är det något tillägg? Det är ju tamejtusan helsjukt.

Jenny Morelli sa...

jajamän, fast jag har inte sett det förrän i dag..

Margaretha Magnolia Nordgren sa...

Här är en som inte förstår vad ni pratar om. Förklara.
Signaturen Vill så gärna hänga med

Anonym sa...

Jag förstår inte heller vad ni pratar om.. Isa Word har jag men det där har jag aldrig sett.

Jenny Morelli sa...

så där ser mitt wordprogram ut hemma. det är senaste versionen...det föreslår synomymer.

Anonym sa...

När jag hade bageri och stod i kassan så kom det "byggisar" varje morgon och handlade bullar.

De kallade mig för tangosnäckan!

Tangosnäckorna har de alltså missat...

Jenny Morelli sa...

om word var open source kunde vi lagt till "tangosnäcka"