onsdag 2 januari 2008

Tvi för medvetenheten tvi!

Jag sitter på jobbet och med blossande kinder lyssnar jag på en kassett där jag gör en intervju. I bland stänger jag av bandspelaren och går ett par varv för att bli av med skamkänslorna. Min röst i bakgrunden är malande och beskäftig....Stackars den intervjuade! Efter intervjun bröstade jag upp mig och tänkte att den intervjuade verkade vara så "omedveten om sig själv". Men det är typ bara jag som pratar! Snacka om att vara omedveten! Tvi tvi för bandspelare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som alltid: Nyttigt smakar illa. Det är bara att fortsätta att lyssna. Härda ut och bli bättre.

Det var ett väldigt gnäll förresten. Hur tror du att det är att jobba med video då? Självmedvetenhet i både ljud och färg.

Jenny Morelli sa...

he he, ja usch stackars dig. jag har ju faktiskt jobba medradio så jag borde vara van men det kom som en chock...