onsdag 11 februari 2009

36 procent

Hittat hos Jenny Maria som var nästan 100 procent.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är 61% boknörd! Alla på jobbet ska pröva, det var en rolig grej.

Anonym sa...

66 procent! Fick inget ljud på böckerna ...

Kul å se dig igen!

Anonym sa...

Kan jag kräva högre arvoden genom att hänvisa till testet?

Bara de där snygga glasögonen kan väl vara värda några extra tjugor?

Anonym sa...

38% boknörd, haha mer än dig i alla fall mamma;) Du får väl läsa mer, kram

Jenny Morelli sa...

jag måste nog göra om det där testet..jag svarade "plugga ekonomi" framför "plugga litteratur" och att jag föredrar tunna böcker..men det är i o f sig sant...

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Oj jag blev 84 procent boknörd - men när jag skulle göra som du och lägga in testet på min blogg så fungerade det inte tyvärr. Kul var det i alla fall! Nörden Eva!