torsdag 7 januari 2010

Me Nana

Mer om Nana här...

6 kommentarer:

Bodil Sjöström sa...

Ha ha ha så skulle jag aldrig kunna göra. Möjligtvis kan mitt utseende förvridas till en korsning av Sara Palin och Nina Lekander.
/Bodil

Jenny Morelli sa...

Bodil du borde du testa att morfa, klicka på länken vet jag, det är programmet som väljer kändis

Anonym sa...

Ha, nu har jag ägnat en timme åt det här men programmet vill inte skicka mig till facebook och sen fick jag en massa "toolbars" så nu är det borta igen. Jag var lik Francoise Hardy, tack så mycket. Isa

Jenny Morelli sa...

Francoise Hardy! not bad, jag hade ett annat foto först o blev en sportkille med vit keps som jag aldrig hört talas om...

Anonym sa...

Nu finns jag på Fejan, under My Stuff på profilbilden. Titta och häpna över likheten....Isapisa

Space babe sa...

Åh, Nana. Hennes låt Only Love som var ledmotivet till Mistrals dotter - oförglömlig.

Påminn mig om att sjunga den för dig vid tillfälle.