fredag 17 april 2009

Äntligen hemma


Vilken dag vi har haft

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka fina skor och vilken dag de hade. Those boots are made for walking...

Anonym sa...

Those boots are NOT made for walking. Men dom är fina ändå!

Jenny Morelli sa...

halvsköna ändå måste jag säga som inte fixar höga dojor...

Bodil Sjöström sa...

Underbart få följa pjuckens upplevelser- Det är något symboliskt över skor. Definitivt personligt, poetiskt, oresonligt.
Och när jag tänker på skor, det är en klassfråga. Hur många skor man har, vilka skor och vart de går. Visa mig dina skor och jag ska säga vem du är.

Himmel var fick jag luft ifrån?

Jenny Morelli sa...

så är det, så klassresenär jag är försöker jag köra dyra dojor o billiga kläder- fast de här kostade bara ca 150 kronor, 20 dollar på lågprisvaruhus i NY

Anonym sa...

Men va fanken! Inte en enda person som förtjänade en spark?