tisdag 2 december 2008

Skrivande killar 2009- vem ska bort?



Andra bloggar om , , , , , ,

8 kommentarer:

Jenny Morelli sa...

kom igen .....hur svårt kan det va? vem av dem har jag inte haft ihop det med? eller..kanske tänk
"rätt med rutor 2010"

Anonym sa...

Kom igen och kom igen. Jag har absolut ingen aning. Isa

Jenny Morelli sa...

well om du gissar så kan jag säga fel fel fel

KamillaA sa...

Alltså; jag skulle bli vansinnigt förvånad om du haft ihop det med Carlos R S!? Eller vadå "rätt med rutor 2010"? Maträtt? RAVIOLI!! På a) svarar jag ravioli.

Klart man hänger med.

Jenny Morelli sa...

ravioli, fel fel fel!!!!

det är värsta lätta ledtråden "rätt med rutor"
bilderna kommer från katalog med aktuella författare våren 2009..det var maggan på jobbet som tyckte jag skulle blogga om denna TYDLIGA TRENDSPANING.....

KamillaA sa...

Mäh; Carlos då. Han har ju en fin glad tröja med Cosby-atmosfär medan de andra kör rutigt.
Rätt rätt rätt!

Anonym sa...

Carlos, han har inte kostym.

Jenny Morelli sa...

ja fast "carlos ska bort- han har en svart skjorta med drakar o inte RUTIG kostym som de andra konformisterna..