onsdag 10 december 2008

Människor jag kanske känner


10 kommentarer:

Anonym sa...

Satsa på Ander Höij och Magnus Alzen, de ser så trevliga ut!
Isa

Jenny Morelli sa...

ok jag addar dom för att du säger så syrran...anders alzen menar du väl...han gick i min klass på jmk

Anonym sa...

Facebook tycker att jag borde känna alla modebloggare i hela sverige. Eller i alla fall i Stockholm. Hemskt fördomsfullt.

/L

Jenny Morelli sa...

dn har en ny grej när de intervjuar ngn: "kändisar i ditt nätverk"- som är hemsk! jag ska föreslå mina chefer att vi ska börja med "kändisar du inte känner" Í mitt fall blir svaret: pagrotsky och rosenberg

Anonym sa...

Asså - det känns scary men jag är bekant med två av de där.

Jenny Morelli sa...

men JM, det är inte scary- du&jag är ju vänner och dina vänner KAN vara mina vänner- det är så fejan funkar

Jenny Morelli sa...

och L:s vänner känner en j-a massa modebloggare antagligen

Anonym sa...

Men jag känner scary hela tiden- alla känner alla och det blir så påtagligt med Facebook.

Var är alla nya människor?

Och jag är ändå inte någon populär person.

Alice sa...

Facebook är ju inte helt fel ute. Du har ju kommenterat på åtminstone en av personernas blogg. Fast om det gör en till vänner är förstås en annan fråga :)

Jenny Morelli sa...

nix, de är inte fel ute. & jag kanske vågar trycka på "add as a friend" snart alice brax som bloggar så fina pepparkakor!