lördag 27 september 2008

42

Alla är här utom Bruno K Öijer. I natt gick jag i korridorer på Park brevid mina långa väninnor i höga klackar. I ett rum med vänner och främlingar sjöngs det "Ja må de leva" för mig och Isabella Iverus. Det röktes på balkong. Jag nämnde för journalisten Kattis Ahlström att hon hade stirrat på mig när jag och min turistsjal cyklade på Hornsgatan häromdagen. "Det var nog för att jag trodde du hade cancer" svarade hon. Nyss äggröra och kaffe. Strax spatserar jag på Avenyn mot Mässan.

Läs även andra bloggar om , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen och lycka tll på bokmässan!
// G

Ann Charlotte sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas du får fler hyllningar och även presenter. Kram, Ann Charlotte

Hanna sa...

Grattis på födelsedagen! Helt försent dessutom!