onsdag 11 juni 2008

Varmkorv i kurvan

Jaha, då har redaktionen på Vi börjat blogga. De är så duktiga. Att blogga är som att stå och sälja varmkorv vid Kungens Kurva har jag försökt förklara. Och om Google är Ikea är varmkorvslådan bloggen. Själv köper läsare korv av mig just nu för att de googlat på "hemnet"och "Stieg Larsson"

Men själv har jag inte så mycket tid. Jag skriver en text om ...hmhmhmhmm...och har intervjuat 2 ministrar. Vore bra om det hela blev klart före lunch.

Men som den teknikfixerade människa jag är passade jag på att gå in i konferensrummet nyss när det fortfarande var tomt. Där sjöng jag (och glömde texten till) Laila Munthers "Det här är den enda låt vi kan". Det blev halvbra. Halvkul. Hej då. Nu måste jag jobba lite med formgivning och Calle och skriva det där andra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För tankarna till hi-tech version av det klassiska radioprogrammet Radio Gul. Tänk om vi hade haft dagens moderna produktionsresurser på den tiden.. Jo, jo

Jenny Morelli sa...

aha, du har sett you tuben. Eller hur b, eller hur! vi hade kunnat...ta världen med storm! om det nu var det vi ville...fast vi var som vanligt för tidigt ute