måndag 10 mars 2008

Bloggar+Google=konsumentmakt

Av min webbstatistik att döma anar jag att någon nyligen på Ticket Selections marknadsavdelning googlade på "ticket selection" och hittade bloggtexten Ticket Selection Elegi.

Bloggar+Google=konsumentmakt, har sagt det förr.

Jag har precis läst en saga av McCall Smith för O och V som var lite för graphic för O tror jag (ett dumt par skar sig själva i magen för att få ut hämningfulla pärlhöns, det tog ett tag att reda ut varför för O) och nu ska jag bädda om V och läsa en bok om diktaturer särskilt om Nordkorea och sen SOVA. M tar hand om ester på restaurang, yes.

Var i Skogås i dag och intervjuade en klok person som kämpar för mänskliga rättigheter i Irak. Vi satt och drack kaffe i en mögelskadad källare på varsin giftgrön plaststol och pratade om viktiga saker. Det här yrket kan kännas så bra i bland. När det bränner till. Men nu måste jag bädda om V.

Inga kommentarer: