lördag 2 februari 2008

Kors i krösamoset!

När ett stycke har urpremiär då har det verkligen premiär. I dag står det i DN att det är urpremiär för Bengt Olssons radiopjäs om vitryssarna. Får Staffan Valdemar Holm 200 000 för att regissera en pjäs? Kors i krösamoset! Det blir mycket DN i dag- jag är slav under min morgontidning eller kanske under twingly ping.

Läser om mitt favoritföretag Google att deras framgång handlar om att varje gång jag gör något som jag vill göra så tjänar google något på det. Inte illa. Vill ni träffa ryska hålldamer så vet jag var de håller hus, förresten, fick ett tips av en personlig tränare jag träffade i Indien- de är på Sturebadet. Så nu vet ni det. Alldeles strax vill barnen att jag steker fattiga riddare åt dem. I kväll är det fest hos M&M.

Inga kommentarer: